Opinie o Nas

Universal Audio 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI

  • 4 999,00 zł
  • szt.
    Niedostępny
  • Oblicz_raty_duckblue

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt objęty jest 24-miesięczną gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Universal Audio – 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI - Preamp mikrofonowy z płynną regulacją nasycenia pomiędzy FET i lampą.

Wielokrotnie nagradzany 710 Twin-Finity™ to radykalna konstrukcja przedwzmacniacza mikrofonowego UA, która łączy w sobie zarówno klasyczne retro ciepło lamp, jak i transjentową zadziorność tranzystorów, a wszystko to w urządzeniu o rozmiarze 2U, mieszczącym się w połowie stelaża. 710 został stworzony specjalnie, aby dodać wszechstronności brzmieniowej i inspiracji dźwiękowej, której brakuje w przedwzmacniaczach z interfejsami audio.

Mieszanie brzmień jest płynnie regulowane pomiędzy 100% lampą i 100% tranzystorem, oferując praktycznie nieskończoną gamę unikalnych brzmień przedwzmacniacza, plus możliwość łatwego wybrania własnego, charakterystycznego brzmienia. Istnieje wiele rozsądnie wycenionych przedwzmacniaczy tranzystorowych i lampowych, ale 710 Twin-Finity jest jedynym, który oferuje to, co najlepsze z obu światów - jak również wszystko pomiędzy - wszystko w jednej obudowie i w zasięgu budżetu każdego poważnego studia projektowego. W zestawie znajduje się 19" rack-kit do montażu jednego lub dwóch urządzeń.

TERAZ MOŻESZ:

  • Wykorzystać odrębne właściwości brzmieniowe lamp i tranzystorów w jednym unikalnym przedwzmacniaczu/DI
  • Mieszać brzmienia lampowe i półprzewodnikowe dla uzyskania niezliczonych tekstur i brzmień
  • Uwolnić potencjał swojego zestawu mikrofonowego dzięki potężnemu, wszechstronnemu przedwzmacniaczowi
  • Łatwe śledzenie gitary, basu lub instrumentów klawiszowych dzięki wejściu instrumentalnemu 1/4" Hi-Z na panelu przednim

Najwyższa elastyczność przedwzmacniacza mikrofonowego

Kluczem do elastyczności brzmieniowej modelu 710 Twin-Finity jest innowacyjna konstrukcja układu, w którym tranzystorowy transimpedancyjny wzmacniacz wejściowy napędza jednocześnie oddzielne, wyrównane fazowo lampowe i półprzewodnikowe stopnie wzmocnienia, które są następnie sumowane do pojedynczego wyjścia. Mieszanka pomiędzy 310 woltowym stopniem lampowym triody klasy A single-ended i tranzystorowym stopniem transimpedancyjnym jest kontrolowana za pomocą pokrętła Blend oznaczonego symbolem "∞". Mieszanie jest płynnie regulowane pomiędzy 100% lampowym i 100% tranzystorowym, oferując praktycznie nieskończoną gamę unikalnych brzmień przedwzmacniacza i możliwość łatwego wybrania własnego, charakterystycznego brzmienia.

Drive for Days

Podobnie jak wszystkie inne nasze konstrukcje przedwzmacniaczy, 710 wyposażono w podwójną regulację stopnia wzmocnienia (Gain/Level), która pozwala radykalnie zmienić ilość podbarwień i zniekształceń, umożliwiając podkręcenie wzmocnienia wejściowego jak we wzmacniaczu gitarowym. Miernik VU posiada unikalny tryb "Drive", pozwalający na sprawdzenie jak mocno wysterowujesz stopień wejściowy.

Cechy charakterystyczne:

  • Przedwzmacniacz z klasycznej konsolety Putnama – 610 i DI-box,
  • Legendarne, w pełni lampowe brzmienie w cenie dostosowanej do budżetu studia projektowego,
  • Funkcje ustawienia parametrów wzmocnienia, poziomu i impedancji zapewniają maksymalną różnorodność brzmieniową,
  • 710 Twin-Finity™ Przedwzmacniacz mikrofonowo-liniowy z regulacją charakteru brzmienia i instrumentalnym wejściem DI typu Hi-Z,
  • Dwutorowy przedwzmacniacz z sekcją lampową single-ended w klasie A ( 310 V) i transimpedancyjnym układem tranzystorowym,
  • Funkcja łączenia sygnału z torów lampowego i tranzystorowego “Tone Blending”,
  • Dwa stopnie wzmocnienia: regulacja wzmocnienia Gain pozwala na uzyskanie różnych odcieni brzmienia, od ciepłych do drapieżnych typu crunch,
  • Blok Direct Input JFET na komponentach dyskretnych z wejściem Ultra Hi-Z o impedancji 2.2M ohm,
  • Monolityczny, symetryczny układ wyjściowy,
  • Poziom wzmocnienia: 70dB+, zasilanie fantomowe +48V, tłumik -15dB, inwertor fazy, filtr górno-zaporowy (75Hz),
  • Podświetlany wskaźnik VU – dwufunkcyjny: dla poziomu wyjściowego i poziomu „Drive”,
  • Możliwość montażu w skrzyni rack, poręczna konstrukcja pozwalająca na używanie sprzętu w dowolnych warunkach: w studio, na biurku lub na scenie,
  • W komplecie zestaw do montażu w racku 19”, opcjonalnie dostępny zestaw do montażu na pulpicie,
  • Wejście Hi-Z na panelu przednim (automatyczne przełączanie źródła Mic/Line dzięki funkcji Jack Detect),
  • Wejścia mikrofonowe i liniowe (oba XLR) oraz wyjście liniowe XLR na panelu tylnym,
  • Uniwersalny zasilacz wewnętrzny,
  • Wytrzymała metalowa konstrukcja.

Wejścia

  • Mikrofonowe (żeńskie XLR),
  • Symetryczne liniowe (żeńskie XLR),
  • Niesymetryczne instrumentalne (1/4″ jack) (D.I.).

Wyjścia

  • Symetryczne liniowe (męskie XLR),
  • Rodzaj przedwzmacniacza: Lampowo-tranzystorowy, symetryzowany przedwzmacniacz mikrofonowy/DI Box z funkcją mieszania brzmień „Tone Blending”,
  • Rodzaj lamp: 12ax7,
  • Tłumik: -15 dB,
  • Filtr: górno-przepustowy w ustawieniu 75 Hz,
  • Maksymalny pobór mocy: 160 mA przy 120 V AC, 20 W,
  • Zasilanie: 100-240 V AC,
  • Wymiary: S 21 x 9 W x G 26,
  • Waga: 2.4 kg,
  • Impedancja wejścia mikrofonowego: 2 KΩ,
  • Impedancja wejścia liniowego: 10 KΩ,
  • Impedancja wejścia Hi-Z: 2.2 MΩ,
  • Impedancja wewnętrzna (internal output): 600 Ω,
  • Poziom wzmocnienia: – ∞ do 70 dBu,
  • Wzmocnienie dla toru mikrofonowego: 10 ~ 60 dBu,
  • Wzmocnienie dla toru liniowego: -10 ~ 40 dBu,
  • Regulacja wzmocnienia dla toru Hi-Z: -10 ~ 40 dBu,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia mikrofonowego (przy ustawieniu min. SSe): +18 dB,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia liniowego (przy ust. min Tube 1% THD): -7 dBu dBu – +8 dBu,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia liniowego (przy ust. min SS): +30,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia liniowego (przy ust. min Tube 1% THD): +8 dBu,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia Hi-Z (przy ust. min SS): +18,
  • Maksymalny poziom wzmocnienia dla wejścia Hi-Z (przy min ust Tube 1% THD): +8 dBu,
  • Maksymalny Poziom wyjściowy: przy 600 Ω +18 dBu,
  • Maksymalny Poziom wyjściowy: przy 100 Ω +28 dBu,
  • Poziom przesterowania lamp: Taki, jak wartość Max In,
  • Poziom przesterowania toru tranzystorowego: Taki, jak wartość Max In,
  • Pasmo przenoszenia: Tor mikrofonowy 20Hz – 100kHz (±0,2 dB),
  • Pasmo przenoszenia: Tor liniowy 20Hz – 100kHz (±0,2 dB),
  • Pasmo przenoszenia: Dla wejścia Hi-Z 20Hz – 100kHz (±0,2 dB),
  • Zniekształcenia: Min THD+Noise @ +4dBU, 0.1% lampa 0.005% tranzystor.