Opinie o Nas

Wsparcie GoPro

 

 

Reklamacja

  1. Przygotuj numer seryjny produktu – jeśli nie wiesz gdzie go szukać, skorzystaj z instrukcji obsługi panelu RM  >link<
  2. Wejdź na stronę panelu RMA dla klientów zewnętrznych  >link<

    Na otwartej stronie kliknij „ZŁÓŻ” – przez panel przeprowadzi Cię instrukcja  >link<

  3. Po złożeniu reklamacji poczekaj na otrzymanie wiadomości informującej o zatwierdzeniu zgłoszenia na adres e-mail jaki został podany w formularzu.
  4. Gdy Twoje zgłoszenie otrzyma status ZATWIERDZONE – będzie można je wysłać do naszego serwisu gwarancyjnego.
    Przesłanie reklamacji bez zatwierdzonego zgłoszenia przez panel RMA będzie jednoznaczne z odrzuceniem reklamacji w chwili przyjęcia przez serwis.

Pamiętaj ! Wysłana reklamacja musi posiadać w widocznym miejscu na paczce przedstawiony numer zgłoszenia RMA!!! Jeśli pojawią się problemy z złożeniem reklamacji napisz do naszego wsparcia technicznego za pomocą formularza kontaktowego

 

Gwarancje

  1. Produkty marki GoPro posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta liczoną od dnia dokonania zakupu/wymiany. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu i numeru seryjnego produktu.
  2. Produkty marki GOPOLE objęte są dożywotnią gwarancją producenta. Podstawą do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdziesz pod tym linkiem.

 

Instrukcje obsługi

KAMERY

AKCESORIA

 

Zaktualizuj swoje GoPro 

Aby uzyskać nowe funkcje i optymalną wydajność, pamiętaj o utrzymaniu aktualności produktów GoPro w najnowszym oprogramowaniu.

HERO6 Czarny HERO5 Czarny Karma Grip Drone Karmy

 

 

Produkty GoPro - PROFESJONALNE FILMY INSTRUKTAŻOWE

Zapraszamy na filmy szkoleniowe GoPro Training, zdobędziecie dzięki nim podstawową więdzę na temat kamer, akcesoriów i mocowań.