APS KLASIK 2020
Klasik 2020, podobnie jak jego poprzednik, skierowany jest głównie do pasjonatów muzyki, dźwięku, którzy wymagają jakości i niezawodności od narzędzi, jakimi się posługują. Monitor ten znacznie ułatwia i przyspiesza pracę nad materiałem dźwiękowym, która dzięki temu staje się dużo przyjemniejsza.
Proponujemy Wam zaawansowany aktywny monitor studyjny - Klasik 2020 i jesteśmy przekonani, że otworzy Wam to drogę do jeszcze większego zadowolenia z efektów Waszej twórczej pracy.
Główne cechy:
- ANALOGOWE WZMACNIACZE MOCY PRACUJĄCE W KLASIE AB Z TRANZYSTORAMI POLOWYMI
- ANALOGOWA ZWROTNICA Z UKŁADEM STAGE
- SPECJALNA KONSTRUKCJA MIDWOOFERA
- MONITORY PAROWANE Z DOKŁADNOŚCIĄ +/- 0.25 DB W CAŁYM PASMIE
Historia Klasika rozpoczęła się na początku 2015 roku. Klasik bardzo szybko zaczął pojawiać się w studiach nagraniowych i domowych systemach obróbki dźwięku na całym świecie, wyznaczając standardy jakościowe dla monitorów pola bliskiego, dostępnych w rozsądnej cenie.
Klasik stał się podstawowym narzędziem pracy dla ogromnej grupy realizatorów dźwięku, którzy dzielił się z nami swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat produktu.
Zebraną w ten sposób wiedzę postanowiliśmy wykorzystać. Po pięcioletniej obecności Klasika w naszej ofercie nadszedł czas na zmianę. Przez 12 miesięcy pracowaliśmy nad jego nową, doskonalszą wersją – Klasik 2020. Rezultat naszej współpracy z użytkownikami jest bardzo zadowalający. Opracowaliśmy aktywny monitor studyjny, który jest rozwinięciem koncepcji zawartej w poprzedniku – bezkompromisowej jakości brzmienia, dostępnej za rozsądną cenę.
APS KLASIK 2020 to monitor, który:
- brzmi jeszcze naturalniej,
- charakteryzuje się czytelniejszą i bardziej przejrzystą średnicą,
- odtwarza bas z większą kontrolą i precyzją,
- posiada bardziej praktyczną regulację głębokości basu,
- odtwarza materiał dźwiękowy z mniejszymi zniekształceniami nieliniowymi,
- pozwala na uzyskanie większych poziomów dźwięku SPLmax,
- wyposażony jest w optyczny wskaźnik LED przesterowania końcówki mocy „clipping”,
- a także, w którym całość pasma ma większą dynamikę.
Wymienione wyżej zalety uzyskaliśmy poprzez:
- optymalizację pracy głośnika średnio-niskotonowego w większej objętości obudowy, zarówno pod względem wychylenia membrany, jak też prądów i pól elektromagnetycznych związanych z cewką głośnikową,
- wprowadzenie kontrolowanej stratności, co skutkuje odtworzeniem zalet obudowy zamkniętej, przy jednoczesnym zachowaniu zalet obudowy bass-reflex,
- całkowite przeprojektowanie tunelu bass-reflex,
- nowe rozwiązania w zakresie equalizacji basu,
- usztywnienie obudowy głośnikowej i mechanicznej konstrukcji elektroniki,
- zwiększenie o 33% mocy wzmacniaczy toru wysokotonowego i średnio-niskotonowego, przy jednoczesnej optymalizacji pracy wzmacniaczy dla większej objętości obudowy i zoptymalizowanej equalizacji basu,
- wprowadzenie praktycznych dla realizatora pozycji przełącznika głębokości basu, przy jednoczesnej sygnalizacji efektu „clipping” umieszczonej na froncie pod grafiką logo,
- szereg ulepszeń i zmian konstrukcji elektroniki pod względem elektrycznym, mechanicznym i akustycznym, a także pod względem powtarzalności i niezawodności.
DO POBRANIA: