Opinie o Nas

Regulamin


 

 

 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO AVPartner.pl  (Regulamin wchodzi w życie z dniem  od 25.05.2018 r )

 

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez AVP sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie, za pośrednictwem sklepu internetowego www.avpartner.pl  (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez AVP sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

 

  • 1 Definicje
  1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  3. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
  4.                 a)            firmę kurierską;
  5.                 b)           operatora skrzytek pocztowych (paczkomat).
  6. Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
  7. Infolinia Konsumencka - oznacza numer telefonu 22 7470291, pod którym Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w celu uzyskania informacji związanej z zawartą Umową sprzedaży.
  8. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  9. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
  11. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie będącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  12. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
  13. Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
  14. Sprzedawca - oznacza AVP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Szumiących Traw 2B Lok. A s(03-289),jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000659745, gdzie znajdują się akta rejestrowe spółki. Wysokość kapitału zakładowego 5000,00 zł. NIP: 5242819953. REGON: 366403817; e-mail: sklep@avpartner.pl , będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
  15. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie www.avpartner.pl 
  16. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  17. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
  18. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
  19. Usługa dodatkowa – usługa odpłatna, świadczona na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym, której zakup możliwy jest wyłącznie do urządzenia zakupionego za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.
  • 2 Postanowienia ogólne.

Sklep internetowy AV Partner (zwany dalej „Sklepem”) działający pod adresem internetowym: www.avpartner.pl , zwany dalej „Stroną internetową” prowadzony jest przez firmę AVP Sp. z o.o. (zwaną dalej „Sprzedającym”), mającą siedzibę w Warszawie, przy ul. Szumiących Traw 2B/A, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.St.Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. 0000659745, NIP: 5242819953, REGON: 366403817

Sklep prowadzi detaliczną i hurtową sprzedaż towarów elektronicznych za pośrednictwem sieci internetowej oraz stacjonarnie.

Klientem sklepu może być osoba fizyczna („Konsument”), osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, posiadająca pełną zdolność do dokonywania czynności prawnych (zwana dalej „Klientem”).

Akceptacja niżej zamieszczonego regulaminu jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy kupna-sprzedaży między Sprzedającym a Konsumentem/Klientem. Treść Regulaminu jest obowiązująca dla obu stron, zgodnie z brzmieniem z dnia złożenia przez Klienta zamówienia. Poprzez złożenie zamówienia Klient oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje jego treść. Akceptacji dokonuje się poprzez „odhaczenie” okna w momencie składania oferty kupna.

W sprawach nieuregulowanych postanowieniami Regulaminu, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Ustawy z dn. 23.04.1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16 poz. 93, z póź. zmianami), Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z póź. zmianami), Ustawy z dn. 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176, z póź. zmianami).

Warunkiem dokonywania zakupów w sklepie jest posiadanie przez Konsumenta/Klienta komputera z możliwością połączenia internetowego oraz zainstalowaną przeglądarką internetową w rozdzielczości ekranu min. 1024 x 768 pikseli.

Konsument/Klient może dokonać jednorazowej rejestracji swoich danych w Sklepie i posługiwać się uzyskanym identyfikatorem i hasłem podczas każdorazowego późniejszego korzystania ze Sklepu. Rejestracja odbywa się na Stronie internetowej w opcji „Zarejestruj się”. W celu rejestracji wymagane jest podanie unikalnego identyfikatora – może to być tzw. Login lub adres e-mail, oraz hasła i szczegółowych danych osobowych/firmowych. Przy czym, Konsument/Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za transakcje wykonane z wykorzystaniem danych niezbędnych do uwierzytelnienia w Sklepie. Podawane przez Konsumenta/Klienta dane przy rejestracji muszą być zgodne ze stanem faktycznym, Sklep ma prawo zweryfikować otrzymane informacje. Podanie przez Konsumenta/Klienta danych jest dobrowolne.

Konsument/Klient może również korzystać ze Sklepu bez konieczności rejestracji danych.

  • 3 Zamówienie i zawarcie umowy kupna-sprzedaży.

Znajdujące się na stronie internetowej Sklepu informacje o towarach i usługach stanowią zaproszenie dla Konsumenta/Klienta do złożenia oferty kupna (w dalszej części zwanej „Zamówieniem”) określonej ilości danego towaru po określonej cenie - nie stanowią jednak oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego). Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowane informacje były jak najlepszym odzwierciedleniem stanu rzeczywistego, jednak z uwagi na fakt, iż informacje są cytowane z materiałów dostarczanych przez producenta lub dystrybutora, Sprzedający nie może wykluczyć błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Konsument/Klient powinien zwrócić się o dodatkowe informacje i wyjaśnienia do Sklepu. Informacje są udzielane telefonicznie: (22) 747 02 91, e-mailem: sklep@avpartner.pl, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Sklepu t.j. 10-18.

Ceny prezentowane na stronie internetowej są wyrażone w polskich złotych z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT oraz z uwzględnieniem kosztu gospodarowania odpadami KGO - cena brutto. Ceny nie zawierają kosztu przesyłki lub dostawy. Cena przesyłki lub dostawy ustalana jest indywidualnie dla każdego zamówienia, wysokość jest uzależniona m.in. od wagi, wartości, daty realizacji, dostępności towaru i sposobu realizacji dostawy i w większości wypadków jej wysokość jest podawana w momencie składania Zamówienia. Cena za przesyłkę uwzględnia koszt ubezpieczenia towaru.

Zamówienie można składać na Stronie internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Poprzez złożenie zamówienia rozumie się wykonanie przez Konsumenta/Klienta wszystkich wymienionych czynności: wprowadzenie zamawianych produktów do Koszyka poprzez Kliknięcie „do koszyka”, wypełnienie wszystkich wymaganych formularzem danych (ewentualnie zarejestrowanie konta Konsumenta/Klienta), wysłanie zamówienia do Sklepu, potwierdzenie złożonego zamówienia poprzez aktywowanie hiperłącza zawartego w korespondencji elektronicznej ze Sklepu (automatyczny e-mail z informacją o otrzymaniu Zamówienia i specyfikacją Zamówienia).

Potwierdzenie zamówienia o którym mowa w pkt.3 powinno nastąpić nie później niż 24h po otrzymaniu e-mailem specyfikacji Zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie będzie anulowane. W szczególnych wypadkach (w zależności od rodzaju, stanu dostępności i zainteresowania oraz możliwości dostawy), Sklep może zastrzec skrócenie czasu na potwierdzenie Zamówienia.

Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie otrzymania przez Konsumenta/Klienta e-maila ze Sklepu z informacją o przyjęciu Zamówienia do realizacji.

  • 4 Realizacja umowy sprzedaży i dostawa.

Sklep może uzależnić realizację Zamówienia od wcześniejszego podania przez Konsumenta/Klienta numeru telefonu, umożliwiającego weryfikację prawdziwości danych.

Sklep może odmówić realizacji Zamówienia, którego prawdziwości bądź rzetelności nie udało się potwierdzić.

Sklep może odmówić przyjęcia zamówienia do realizacji lub przesunięcia realizacji w czasie w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców.

Realizacja Zamówień spoza terytorium RP wymaga odrębnych ustaleń z pracownikami Sklepu.

Realizacja zamówień nietypowych jest każdorazowo indywidualnie ustalana z Konsumentem/Klientem.

Realizacja umowy kupna-sprzedaży jest uzależniona od wyboru i realizacji sposobu zapłaty ceny przez Konsumenta/Klienta. Zapłata może być dokonana w jednym z następujących sposobów: za pobraniem (zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze towaru), gotówką w kasie Sklepu (płatne przy odbiorze osobistym lub dostawie transportem Sklepu), w systemie ratalnym (po uzgodnieniu ze Sklepem i otrzymaniu zgody z Banku udzielającego pożyczki ratalnej), przedpłatą przelewem na rachunek bankowy (po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sklepem, na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy), kartą płatniczą w kasie Sklepu (przy czym dolicza się prowizję w wysokości 3% od ogólnej sumy zakupionych towarów, akcesoriów i usług; akceptowalne karty: Visa / MasterCard / Maestro).

Dostawa towaru powinna nastąpić w ciągu 14 dni od zawarcia umowy kupna-sprzedaży i spełnieniu warunków pkt.5. W indywidualnych przypadkach czas realizacji dostawy może być wydłużony do maksymalnie 30 dni.

Zamówione towary mogą być dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej, transportem własnym Sklepu, lub odbierane osobiście. Cena dostawy ustalana jest zgodnie z §3 pkt.2.

Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie Sklepu, po wcześniejszym otrzymaniu e-maila informującego, że zamówienie jest „gotowe do odbioru”, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18 oraz w soboty w godzinach 11-13. W szczególnych przypadkach Sprzedający dopuszcza możliwość indywidualnego umówienia się na odbiór osobisty poza dniami i godzinami podanymi wyżej. Wymaga to jednak każdorazowo telefonicznego umówienia się.

  • 5 Gwarancje i reklamacje

  1. Każdy towar zakupiony w sklepie avpartner.pl jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia sprzętu oraz producenta
    2.    W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo:
    a.    Skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. Informacje o czasie trwania gwarancji i miejscu realizacji znajdują się również na stronie internetowej www.avpartner.pl
    b.    złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona za pomocą formularza reklamacyjnegow formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres sklepu avpartner.pl. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep avpartner.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep avpartner.pl albo sklep avpartner.pl nie wymienił produktu  na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep avpartner.pl nie ustosunkuje się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne. W przypadku, gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sklep avpartner.pl
  • 5 Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie na adres AVP Sp. z o.o., ul. Szumiących Traw 2B/A, 03-289 Warszawa bądź adres e-mail reklamacje@avpartner.pl oświadczenia przed upływem terminu.
    2.    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie na adres AVP Sp. z o.o., ul. Szumiących Traw 2B/A, 03-289 Warszawa bądź adres e-mail reklamacje@avpartner.pl oświadczenia przed upływem terminu.
    3.    Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia(kliknij aby pobrać) o odstąpieniu od umowy i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
    a.    wiadomością e-mail, na adres: reklamacje@avpartner.pl,
    b.    w formie pisemnej, na adres AVP Sp. z o.o., ul. Szumiących Traw 2B/A, 03-289 Warszawa
    4.    Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail.
    5.    Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem:
    a.    dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego
    b.    bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
    c.    kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
    6.    Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    a.    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b.    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c.    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    d.    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    e.    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    f.    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    g.    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    h.    w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    i.    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    j.    o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    k.    zawartej w drodze aukcji publicznej;
    l.    o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    m.    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    7.     W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu.  Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
    8.    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by  towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.
    9.    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    10.    Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    11.    Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    12.    Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    Adres do zwrotu towaru:

    AVP Sp. z o.o.
    Ul. Szumiących Traw 2B/A,
    03-289 Warszawa
    (22) 747 02 91


    13.    W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny z BOK pod numerem infolinii (22) 747 02 91, lub kontakt mailowy na adres: reklamacje@avpartner.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.
  • 6 Polityka prywatności.
  1. I Postanowienia ogólne

    1. Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów Serwisu dostępnego pod adresem http://www.avpartner.pl. (Polityka Prywatności).
    2. Administratorem danych osobowych (Dane Osobowe) Klientów – osób fizycznych - i użytkowników (osoby, których dane dotyczą) Serwisu jest AVP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Szumiących Traw 2B lok. A, 03-289 Warszawa, e-mail: sklep@avpartner.pl, telefon: 22 7470291, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000659745, o numerze NIP 5242819953, o numerze REGON 366403817, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 zł.
    3. Dane Osobowe, o których mowa w Polityce Prywatności to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, której dane dotyczą, tj. takiej, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie cechy takiej jak: imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jednej bądź kilku cech określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
    4. Usługodawca przetwarza Dane Osobowe, osób których dotyczą zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności prawa polskiego oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).
    5. Przetwarzanie, w rozumieniu Polityki Prywatności oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na Danych Osobowych lub zestawach Danych Osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie.

    II Zakres i cel zbieranych danych

    1. Dane Osobowe przetwarzane są przez Administratora w Serwisie w celu umożliwienia korzystania z funkcjonalności Serwisu, w tym automatycznie podczas korzystania z Serwisu, tj. w celu:
    2. Rejestracji w Serwisie;
    3. zawierania umów za pośrednictwem lub dostępnych w Serwisie, w szczególności składania i realizacji Zamówienia/Rezerwacji, zawarcia i realizacji Umowy Kredytu i umowy Ubezpieczenia;
    4. sprawnego prowadzenia i funkcjonowania Serwisu, w tym Sklepu Internetowego oraz zapewniania bezpieczeństwa korzystania z nich, w tym dla ujawniania nadużyć i dokonywania analiz;
    5. wypełniania zobowiązań Usługodawcy, w szczególności reklamacyjnych dotyczących zawartych w Serwisie lub za pośrednictwem Serwisu umów oraz funkcjonowania Serwisu;
    6. przygotowania i przedstawiania dopasowanych do zainteresowań i potrzeb osób, których Dane Osobowe dotyczą reklam oraz ofert i otrzymywania informacji handlowej, w szczególności przesyłania przez Usługodawcę na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej zamówionego Newslettera;
    7. w celu publikacji Treści.
    8. W celu:
    9. Rejestracji w Serwisie – przetwarzane są następujące Dane Osobowe - imię i nazwisko, adres e-mail, Hasło, adres IP, pliki cookies;
    10. zawierania umów za pośrednictwem lub dostępnych w Serwisie, w szczególności składania i realizacji Zamówienia/Rezerwacji, zawarcia i realizacji Umowy Kredytu i umowy Ubezpieczenia – przetwarzane są następujące Dane Osobowe - i) w przypadku Rezerwacji - imię i nazwisko, adres, nr rezerwacji, adres IP, pliki cookies - w przypadku korzystania z Kredytu - (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, ii) w przypadku Zamówienia - imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, nr zamówienia, adres IP, pliki cookies lub inne dane podane przez Usługodawcę w Serwisie lub w trakcie kontaktu z Klientem;
    11. sprawnego prowadzenia i funkcjonowania Serwisu, w tym Sklepu Internetowego oraz zapewniania bezpieczeństwa korzystania z nich, w tym dla ujawniania nadużyć, tworzenia raportów i analiz, w tym statystyk oglądalności podstron Serwisu – przetwarzane są następujące Dane Osobowe – wymienione w pkt 8 b;
    12. wypełniania zobowiązań Usługodawcy, w szczególności reklamacyjnych dotyczących zawartych w Serwisie lub za pośrednictwem Serwisu umów oraz funkcjonowania Serwisu – przetwarzane są następujące Dane Osobowe – imię, nazwisko, e-mail, telefon, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres IP, pliki cookies, nr rachunku bankowego;
    13. przygotowania i przedstawiania dopasowanych do zainteresowań i potrzeb osób, których Dane Osobowe dotyczą reklam oraz ofert i otrzymywania informacji handlowej, w szczególności przesyłania przez Usługodawcę na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej zamówionego Newslettera – przetwarzane są następujące Dane Osobowe: imię, nazwisko, PESEL, płeć, data urodzenia, stan cywilny, e-mail, telefon, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym),, rodzaj dochodu, zarobki netto, liczba osób w domostwie, data zawarcia umowy ratalnej, liczba rat kredytu, adres IP, pliki cookies, numer Zamówienia/Rezerwacji;
    14. w celu publikacji Treści – przetwarzane są następujące Dane Osobowe: imię, nazwisko, e-mail, nick, adres IP, pliki cookies.

    III Podstawa prawna przetwarzania Danych Osobowych

    1. Podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych są:
    2. zgoda osoby, której Dane Osobowe dotyczą na ich przetwarzanie;
    3. niezbędność do wykonania umów zawieranych w Serwisie lub za pośrednictwem Serwisu, lub do podjęcia działań wnioskowanych przez osobę, której Dane Osobowe dotyczą przed zawarciem umowy;
    4. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Usługodawcy;
    5. prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Usługodawcę lub przez stronę trzecią, którymi są operatorzy płatności elektronicznych lub inne realizowane w związku z funkcjonalnością Serwisu, przy czym ta podstawa przetwarzania Danych Osobowych nie dotyczy dzieci.

    W przypadku, o którym mowa w pkt. 9 a) Dane Osobowe dotyczące dzieci są przetwarzane wyłącznie jeśli dziecko ukończyło 16 lat.

     

    IV Okres przetwarzania Danych Osobowych

    1. Dane Osobowe zbierane w Serwisie będą przechowywane w celach rozliczeniowych maksymalnie przez okres wynoszący 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany z umową zawartą w Serwisie lub za pośrednictwem Serwisu. W pozostałym zakresie uzasadnionym celami przetwarzania Dane Osobowe będą przechowywane tak długo, jak istnieć będzie podstawa prawna ich przetwarzania, chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagałyby dłuższego okresu ich przechowywania, np. dla wykorzystania w postępowaniach dotyczących funkcjonowania Serwisu. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane

    V Dobrowolność podania Danych Osobowych

    1. Podanie Danych Osobowych w Serwisie jest dobrowolne, ale konieczne dla realizowania jednego lub większej ilości celów przetwarzania Danych Osobowych zdefiniowanych w pkt. 7 powyżej, których Usługodawca nie będzie mógł zrealizować w przypadku niepodania Danych Osobowych w Serwisie, odpowiednio dla jednego z celów lub większej ich ilości, zdefiniowanych w pkt. 7 powyżej.

    VI Profilowanie Danych Osobowych

    1. Dane Osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane do czego wykorzystywane są informacje o zakupach, działaniach w kanałach sprzedaży Usługodawcy (IP komputera, pliki cookie, preferowane sposoby zakupu), dane socjodemograficznych (np. płeć, wiek, dochody, miejsce zamieszkania) ), w celu dostosowania informacji marketingowych do indywidualnych preferencji.

    VII Cookies

    1. Usługodawca informuje, że podczas korzystania z Serwisu Dane Osobowe zbierane są również automatycznie w logach systemowych Serwisu, przez pliki Cookies oraz przez system Web Beacon.
    2. Usługodawca informuje, że od momentu połączenia się Klienta z Serwisem, w logach systemowych Serwisu pojawia się informacja o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Klienta, z którego Klient łączy się ze Serwisem. Usługodawca informuje, że zgodnie z prawem przetwarza również dane dotyczące numeru (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Klienta, a także czasu połączenia Klienta ze Serwisem oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności Klienta w Serwisie. Opisane dane przetwarzane są w celach technicznych dla dostosowania Serwisu do potrzeb Klientów oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych dotyczących funkcjonowania Serwisu.
    3. Usługodawca wykorzystuje pliki typu Cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu przez Klienta. Pliki typu Cookies to dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Klient, korzysta z Serwisu, które umożliwiają:
    4. utrzymanie sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać Loginu i Hasła,
    5. dostosowanie i optymalizację Serwisu do potrzeb Klientów,
    6. personalizację przekazów marketingowych,
    7. zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania Serwisu.
    8. W Serwisie wykorzystywane są Cookies sesyjne, ulegające skasowaniu po zamknięciu okna przeglądarki internetowej, jak i Cookies trwałe, zapisywane na określony czas w urządzeniach, za pośrednictwem których Klient korzysta ze Serwisu.
    9. Klient, może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Klienta. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o każdorazowym zamieszczeniu Cookies na Urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) Klienta.
    10. Klient może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
    11. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.
    12. W Serwisie wykorzystywane są również Cookies zamieszczane przez partnerów Usługodawcy, umożliwiające personalizację działalności reklamowej i rozliczanie jej efektów. Polityka Prywatności nie reguluje sposobu wykorzystywania plików Cookies przez podmioty trzecie. Więcej informacji o nich może być dostępnych na poszczególnych stronach partnerów Usługodawcy.
    13. Niektóre podstrony Serwisu oraz inne środki komunikacji z Klientami mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki, zwane również jako puste gify). Web Beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na który załadowana została strona, na której Web Beacon został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w Cookies, w celu oceny efektywności reklam.

    VIII Prawa i obowiązki Usługodawcy

    1. Usługodawca zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych Danych Osobowych właściwym organom władzy bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
    2. Usługodawca oświadcza, że powierza przetwarzanie Danych Osobowych, na podstawie pisemnej umowy zawartej zgodnie z obowiązującymi przepisami podmiotom świadczącym na rzecz Usługodawcy usługi hostingu, administracji, utrzymywania oraz zarządzania Serwisem, jak również usługi w zakresie optymalizacji przekazu oraz zarządzania kampaniami promocyjnymi.
    3. Usługodawca oświadcza, że powierza przetwarzanie Danych Osobowych Klienta podmiotom świadczącym na rzecz Usługodawcy lub bezpośrednio Klienta usługi w zakresie niezbędnym do korzystania z Serwisu, w tym realizacji umów, w szczególności Zamówienia/Rezerwacji, rozpatrzenia reklamacji oraz korzystania z usług finansowych dostępnych w Sklepie Internetowym, na podstawie pisemnej umowy zawartej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dane Osobowe Klientów mogą zostać powierzone w szczególności dostawcom Produktów, Bankom, Ubezpieczycielom, instytucjom finansowym i ubezpieczeniowym.

    IX Przetwarzanie Danych Osobowych przez Przetwarzających

    1. Przetwarzający w rozumieniu Polityki Prywatności to podmioty, o których mowa w pkt. 23 i pkt. 24, które na zlecenie Usługodawcy przetwarzają Dane Osobowe.
    2. Przetwarzający jest upoważniony i ma prawo do przetwarzania Danych Osobowych wyłącznie w celach i w zakresie określonych w Polityce Prywatności.
    3. Dane Osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie na terenie Polski, Państwa Członkowskiego Unii Europejskiej (UE) albo na terenie sygnatariusza Porozumienia Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
    4. Przetwarzający przetwarza powierzone Dane Osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Przetwarzający:
    5. stosuje wymagane prawem środki techniczne i organizacyjne, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania Danych Osobowych.
    6. stosuje środki zapewniające: i) zdolność do ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania; ii) zdolność do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego; iii) regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania.
    7. stosuje środki zabezpieczenia Danych Osobowych na poziomie nie niższym niż stosowany przez Usługodawcę.
    8. Przetwarzający może zmienić, usunąć lub zablokować przetwarzane Dane Osobowe, wyłącznie na polecenie Administratora danych. Jeśli osoba, której Dane Osobowe dotyczą zwróci się bezpośrednio do Przetwarzającego o zmianę lub usunięcie jej Danych Osobowych, Przetwarzający niezwłocznie, w terminie nie później niż 5 dni robocze, przekazuje taką prośbę Usługodawcy.
    9. Przetwarzający nie powinien przetwarzać Danych Osobowych w celu innym niż wykonanie zobowiązań wskazanych w Polityce Prywatności. Przetwarzający nie może ujawniać Danych Osobowych osobom trzecim.
    10. Przetwarzający jest odpowiedzialny wobec osoby, której Dane Osobowe dotyczą za szkody, które osoba ta może ponieść w rezultacie działania i zaniechania Przetwarzającego.

    X Prawa i obowiązki osoby, której Dane Osobowe dotyczą

    1. Każdy Klient ma prawo:
    2. dostępu do swoich Danych Osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia oraz prawo żądania ograniczania przetwarzania.
    3. wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Danych Osobowych, cofnąć zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych w jednym lub większej liczbie celów na jaki była udzielona, w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo przeniesienia swoich Danych Osobowych.
    4. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt. 32 a) powyżej należy wysłać e-mail na adres: sklep@avpartner.pl, zadzwonić pod numer telefonu 22 7470291 lub skorzystać z funkcjonalności udostępnionych w Koncie Klienta.
    5. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt. 32 b) powyżej należy wysłać e-mail na adres: sklep@avpartner.pl wpisując w tytule słowo „sprzeciw” lub „cofnięcie zgody”, zadzwonić pod numer telefonu 22 7470291 i poinformować o sprzeciwie lub cofnięciu zgody, kliknąć na link powodujący cofnięcie zgody umieszczony w treści informacji handlowej lub wysłać pisemną informację o cofnięciu zgody na otrzymywanie informacji handlowej na adres Usługodawcy: AVP Sp. z o. o  ul. Szumiących Traw 2B lok. A, 03-289 Warszawa, z dopiskiem DANE OSOBOWE.
    6. Jeżeli Klient umieszcza w Serwisie jakiekolwiek dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszania przepisów obowiązującego prawa i dóbr osobistych tych osób.
    7. Klient uprawniony jest do korzystania z Danych Osobowych i treści udostępnionych przez inne osoby w Serwisie wyłącznie w związku z korzystaniem z Serwisu oraz za ich zgodą w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, chyba że uzyska zgodę od tych innych osób na przetwarzanie ich Danych Osobowych i ich treści w zakresie lub celu przewidzianymi Polityką Prywatności i wykraczającym poza korzystanie z Serwisu.
    8. Każdy Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych Osobowych.

    XI Zabezpieczenie Danych Osobowych

    1. Usługodawca oświadcza, iż dokłada starań, aby zapewnić Klientom wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z Serwisu i w tym celu:
    2. stosuje wymagane prawem środki techniczne i organizacyjne, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania Danych Osobowych;
    3. stosuje środki zapewniające: i) zdolność do ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania; ii) zdolność do szybkiego przywrócenia dostępności Danych Osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego; iii) regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania.
    4. Wszelkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji, danych, w tym również dotyczące podejrzenia udostępniania plików zawierających wirusy i innych plików o podobnym charakterze lub innych, aniżeli pliki mechanizmów destrukcyjnych należy zgłaszać Usługodawcy na konto e-mail: sklep@avpartner.pl

    XII Postanowienia końcowe

    1. W sprawach nie uregulowanych w Polityce Prywatności mają zastosowanie przepisy prawa dotyczące przetwarzania Danych Osobowych, w tym RODO

     

 

Załączniki do Regulaminu

Regulamin Serwisu Internetowego www.avpartner.pl obowiązujący do 25 maja 2018 r(wersja pdf)

Regulamin Serwisu Internetowego www.avpartner.pl obowiązujący od 25 maja 2018 r(wersja pdf)

 

<< powrót